Αναρτήσεις

Προπονητικό πλάνο για 2017-2018

Προπονητικό πλάνο για 2017-2018 

 Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που γράφω για τις προπονήσεις μου , σκέφτηκα  φέτος να προπονηθώ με την βοήθεια του αδελφού  μου Δημήτρη στο τρίαθλο και στην κολύμβηση να κάνω μερικές προπονήσεις με προπονητές που προπονούν  κολυμβητές που κολυμπάνε τα αγωνίσματα μου .

 Σκοπεύουμε να κάνω εβδομαδιαία 4 προπονήσεις κολύμβησης 2 προπονήσεις ποδηλάτου 1 τρεξίματος και 2 γυμναστηρίου .Η κάθε προπόνηση θα να είναι στα 60-70  λεπτά και ορισμένες μεγάλες δεν θέλουμε να ξεπερνούν τα 90 λεπτά , αυτό σημαίνει  4klm έως 6 klm στην πισίνα έως 15 klm ορισμένα Long run και 30klm έως 60 klm στο ποδήλατο.Στο γυμναστήριο θα διαθέτω 30 λεπτά κυρίως σε ασκήσεις ενδυνάμωσις των αρθρώσεων και ορισμένα προγράμματα crosfit με εξειδικευμένους προπονητές με σκοπό μεγαλύτερη  δύναμη και την  ταχύτητα . 

 Στόχοι για αυτήν την χρονιά θα είναι  όσο αφορά την κολύμβηση ή το εθνικό πρωτάθλημα ή το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Master. Όσο αφορά το τρίαθλο 1 στόχος είναι η συμμετοχή στους αγώνες "υγιής" ,χωρίς τους τραυματισμούς της περασμένης χρονιάς , ίσως και κάποια αθλο-τουριστική συμμετοχή  στο εξωτερικό .

 Σύμμαχος μου η οικογένεια μου και το κατάστημα μας makesportsbetter .

cpap