Αναρτήσεις

35 λεπτά προπόνηση κολύμβησης

Κάθε Πέμπτη πηγαίνω  και κάνω  μια μικρή προπόνηση κολύμβησης 35-45 λεπτά.

Η σκέψη είναι η εξής τι μπορώ να δουλέψω σε αυτό το λίγο χρόνο που έχω.
Η απάντηση είναι να δουλέψω αλλαγές στα στυλ με συνεχή αλλαγή από κολυμβητικά αξεσουάρ
με στόχο την εναλλαγή μυικών ομάδων .

Το χθεσινό σετ ήταν 150 ελεύθερο +100 μα +50 πρόσθιο  στο σύνολο είναι 300 μέτρα το στοπ ήταν περίπου 5-15 δευτερόλεπτα ουσιαστικά συνεχόμενο κολύμπι προσθέτοντας και αφαιρώντας τα αξεσουάρ. Στα 35 λεπτά που είχα στην διάθεση μου έκανα 7* 300 σύνολο 2.100 μέτρα κατά σειρά πήγαινα:

  1. κολύμπι
  2. βαρελάκι (μικρό κλασικό )
  3. χεράκια( μεγάλα κλασικά
  4. πέδιλα (κοντά) 
σύνολο 34'21''
2.100μ
μ.ρ. 1:25 

Αρνητικά σε αυτήν την προπόνηση δεν δούλεψα καθόλου μεμονωμένα τα πόδια
θα μπορούσα να έκανα το 3ο κομμάτι με χεράκια και πέδιλα και το 4ο σανίδα και πόδια .

Μία τέτοια προπόνησή μπορεί να είναι βασικό σετ μιας ημέρας στην αρχή της σεζόν σε μια ομάδα κολύμβησης μαζί με το  ζέσταμα  και κάποια γρήγορα  25αρια  στο τέλος.

cpap