Αναρτήσεις

υποξική προπόνηση


Το σημερινό μου πρόγραμμα περιλαμβάνει προπόνηση με βάση την υποξία , ουσιαστικά εσκεμμένα στερώ από τον σώμα μου το οξυγόνο .Υποξία στην κολύμβηση μπορούμε να δημιουργήσουμε με τον αναπνευστήρα και αναπνέοντας με λίγες αναπνοές .Επίσης πάνω στον αγώνα υποξία έχουμε στην εκκίνηση  στις στροφές στα τελευταία μέτρα και φυσικά στο "open water" σε κάποια προσπέραση ή σε κάποιο κύμα.

🔺Αν θέλει κάποιος να εκτελέσει μια υποξική προπόνηση κάλο είναι να μην  είναι μόνος και να ενημερώσει τον προπονητή ή τον ναυαγοσώστη .ΔΕΝ ΦΈΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΉ ΜΑΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ .Το παραμικρό ερέθισμα που θα δώσουμε μας βοηθάει.

🔺Τα οφέλη της υποξικής προπόνησης είναι 
  • δημιουργεί συνθήκες στο οργανισμό με έλλειψη οξυγόνου
  • μας προετοιμάζει για μεγαλύτερη διάρκεια των δελφινισμών σε εκκίνηση και στροφές
  • εξισορροπούμε το κολύμπι μας
  • μας προετοιμάζει για κολύμβηση σε "open water"
Λόγο της έλλειψης χρόνου προσπαθώ πάντα να εντάξω 2-3 πράγματα σε μια προπόνηση 
η παρακάτω προπόνηση  έχει βάση την υποξία άλλα και την τεχνική με την βοήθεια κολυμβητικών αξεσουάρ.

10*300
  1. κολύμπι ελεύθερο με αναπνευστήρα
  2. κολύμπι ελευθερο με αναπνευστήρα και Forearm Fulcrum 
  3. κολύμπι ελευθερο με αναπνευστήρα και με βαρελάκι 
  4. κολύμπι ελευθερο με αναπνευστήρα και με χεράκια 
  5. 6*50 στο 1'  πόδια πρόσθιο
  6. κολύμπι ελεύθερο 3/5/7 *
  7. κολύμπι ελευθερο 3/5/7 *με βαρελάκι 
  8. κολύμπι ελευθερο 3/5/7 * με χεράκια 
  9. κολύμπι ελεύθερο 3/5/7 * με κοντά πέδιλα 
  10. 12*25 κοντά πέδιλα  δελφινισμούς μέσα στο νερό με στοπ 15''-20''
σύνολο 53' 3000m μ.ρ. 1'.26''


*(αναπνοές ανα 3 χεριές στο πρωτο 50αρι ανα 5 στο δευτερο ανα 7 στο τρίτο )

cpap